week two

jaha, idag var en onödig skoldag. börja 10 slutade halv 12.

skickade precis mail angående jobbansökan. hoppas verkligen att jag har turen med mig! nu ska jag ta mig i kragen och plugga lite allt möjligt sen blir det iväg till jobbet. ikväll ska jag sova hemma för första gången på länge.. känns tomt redan :-( men nu ska jag äta kycklingklubborna jag fick av annas mamma haha
(bilden och texten under har inget sammanhang)
exakt två veckor sedan de hände. känns fortfarande lika hemskt som om det hände igår. vet inte ens vem jag har att skylla. mig, honom? det lär garanterat ligga topp 5 av de värsta jag varit med om i antagligen även resten av mitt liv. får väll se det positiva dvs att du kom hem i säkerhet och faktiskt lever. älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0