måndag.. igen

då var det måndag igen. dock slapp jag förseningar och snoozeningar som brukar ingå i en måndag morgon.. istället så tappade jag marcus mobil när alarmet går och den glider under de såkallade "natduksbordet" samtidigt som jag dyker slår jag pannan i borden :( aj.

jag vill veta en sak. verkligen veta varför folk sprider falska saker till marcus? jag har inte många fiender, alltid varit en trevlig person mot alla, även personer jag egentligen inte tycker speciellt mycket om. detta är min första kärlek, någonsin. vilket jag varit väldigt nära på att förlora och aldrig mått så dåligt någonsin tidigre. varför skulle jag då förstöra detta och förlora någon jag älskar så mycket bara för att få kyssa eller dansa med någon annan? därför ber jag dig/er som sprider att sluta. det finns ingenting att hitta hur djupt du än gräver. han är en väldigt stor del av mitt liv så jag hade aldrig kunnat leva med otroghet. allt är dessutom perfekt nu, så varför vill du så jävla gärna förstöra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0