Då var det rutiner igen

måndag och första skoldagen efter ett lov. suck. men lika bra att sluta klaga och börja jobba :-) dessutom så återgår jag till dagligt bloggande så slipper ni se samma inlägg var dag hehe.

finns inte mycke mer att säga än att de va äckligt så trött jag var imorse. vår lärare låste in mig och anna i klassrummet på rasten för vi skulle kunna få sova på stolarna i lugn och ro utan resten av galningarna. dock blev vi trots detta störda :-( menmen. jobbet kom efteråt .. förstår inte att folk köper choklad via telefon.. men det är ju bra för mig iaf! nu ska jag se en film och decka med marcus. sovmorgon imorgon och allt!
<3

Kommentarer
Postat av: Fanny

Den var inte att leka med!

2011-01-11 @ 00:12:51
URL: http://fannysahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0