Pole dancing

igår skola tidigt sen hem för lite pluggande men istället kom marcus och förstörde mina planer :( ajja ska inte klaga :) åkte sen till anna och glömde självklart helt att jag skulle sova där så hade ingenting med mig. suck.

vi käka midda iaf sen drog vi mot dansen, tjockisar spom vi är hoppade vi av på gustav och köpte cheese doodles haha. sen grov träning med zumba i en timme. normalt hemmapass ska vara på typ 20 minuter?! så jag var helt död efter en timme kan man säga.

försökte se karatekid när vi kom hem men jag slumrade till hela tiden. blev så sur att ja skrek FAN varje gång ja upptäckte att jag slumrat till och missat lite av filmen :( får väll se om vi orkar med den efter denna kvälls pole dancing! lär väll ha blåmärken sen :( eller naturbegåvning kanske? ;)

nu ska jag iaf plugga utan pojkvän i sikte sen jag jag och anna ha en taco midda. sen ska vi bränna bort de lika snabbt haha. häärlet. hoppas sammi kan komma sen också! <3 ttyl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0