nojja

känner ni mig vet ni att nojjor är mitt liv. är det inte oturs-nojjer så är det något annat. nyss skaffat mig en ny.. äter som ett djur. kom nyss hem från jobbet hungrig som ja vet inte vad. nu jag äter för 3e gången bara för ja vill bli spymätt! är så trött på att va smal. ja nu blir detta ett klago inlägg. men är så äckligt trött på de. ibland tänker jag att ja hellre önskar jag vore smällfet. asså SMÄLLFET!! det är inte mycket jag är nöjd med. men jag håller käften om det. asså ibland får jag sån panik när jag ser mig själv att jag vill dö. och bli inte rädda nu för nej jag tänker inte självmordstankar. tar jag upp att jag är för smal skriker folk åt en att man ska vara glad för det för dem tycker att dem är tjocka.. okej så ni får klaga om fetma men inte jag om smalhet? okej?!

nu ska jag äta lite till och drömma om att bli tjock :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0