lööökig

kom nyss hem från ett reggaeton/dancehall lektion. omg va jobbigt det är att starta med normalt tempo efter att ha slöat hela sommaren. inte det att stegen blir svårare, utan att andningen blir lite jobbigare och benen är spagetti efteråt haha.
tog mig tillfället i akt att få en gratis lektion på aktivungdom innan min riktigt dans drar igång. malmö dansakademi<3
btw blev ju fortsättningen efter gårdanens fetto-inlägg inte bättre. chips, dippa, godis, cola och en film blev de. ajja man lever bara en gång! får väll bli tränoholic när jag blir 25 och fet :)
ändå äter jag ett äpple nu? dubbelmoral? nae
nu ska jag duscha och dra mig mot limhamn, ttyl
så brun jag var i somras :( emilia duschade och ja lekte med kameran (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0