i don't know what it is, but i ...

gårdagen fortsatte somsagt i limhamn. emelie jobbade med hamburgare så jag och anna förfestade lite för oss själva haha. julia och iza kom sen.

vidare till öl cafeét då kom äntligen emelie och nadia. sen mattias + trellehåla vännerna :) efter att ha fått en avdomnad bakdel förflyttade vi oss till barcelona. marcus mfl kom senare så slutade med att jag stannade. kall cykeltur hem sen. tur det inte var jag som trampa iaf (a)

idag blev det att ta tåget till pappa med älskling. men han var för trött för att gå till stranden :( romanitken hallå?! haha nej men nu har ja krängt tzatiki så får väll göra något åt de innan jag drar mig mot pojkvännens hem och nannar. lite synd om honom annars hehe. ttyl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0