första valet

satt bänkad framför tvn inför valvakan. är fortfarande sjukligt nervös över om vilka som vinner. ni kanske minns fjärilarna i magen man hade som liten när man kollade på eurovision song contest haha, typ den känslan har jag!

men det ser ut at gå bra för, enligt mig, det rätta partiet. 
nu har jag för övrigt "flyttat" hem igen. känns ensamt
och känns som en semester är slut :(

igår blev en trevlig klassfest hos anna. dock blev jag fett skrämd :( killarna fick för sig att skrämma skiten ur mig som är riktigt mörkrädd.. snällt.

nu ska jag fortsätta se lite valvaka sen ta tag i skoluppgifter. ttyl
gumman... som man bäddar får man faktiskt ligga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0