ångest :(

för jobbet. en av mina kära chefer satte mig helt ensam på johan falkfilmerna bara för ja bad att sitta på de. det bästa är att sitta ensam på något, då får man ju alla köp-kunderna för sig själv! :)

MEN igår var jag sjuker så tog det lugnt :/ får magont av tanken på pengarna ja "förlorat". blev iaf en ikea-lunch och lite säng- och soff testande/tittande. nej vi ska inte flytta ihop.. än iaf. sen blev det en enkel vi-är-fattiga-studenter-mat, vilket är nudlar haha.

marcus ligger och sover nu medans jag plugga lite. och äter en billys som vi snodde från mitt hem(A) kommer inte va hemma förrän fredag så får ju sno med mig lite när ja väl är där.

övervägde att gå till skolan idag pga sjukdom. men tog mig i kragen och cyklade dit. "vad gör du här?!?!" var morgonens hälsning? så ja jag gick dit i onödan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0