3an

ja, trodde den skulle bli hyffsat chill. men jag hade väldigt fel! inte ens gått i två veckor och redan har jag uppgifter som måste göras. samhällskunskap, religion och historia är de jobbigaste jag haft under min gymnasietid. MEN det beror faktiskt endast på en ny lärare. hon är duktig, men sträng och har ovanligt högt tempo.

testade studentmössor idag. usch vilken ångest. för jag vill faktiskt INTE GÅ UT! sjuk jag vet. fick besluts ångest så jag väntar. åh måste ha en fin kläning också :)

de senaste dagarna har inte hänt så mycket. sovit lite hos älskling, varit i skolan, jobbat och varit med mina bästa vänner. men nu blir det lite studerande. är själv chockad av mitt nya initiativ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0