skön söndag

för dig som undrade vad malta praktiken innebär så är det så att två personer i vår klass har chansen att få praktik på malta i 5 veckor i slutet av 3an. allt är betalt åt en och det ger en grym erfarenhet. endast fickpengar för nöje står man för själv :) förhoppningsvis får alla 5 i klassen som sökt åka!!

idag så vaknade upp hos nati. myskväll igår med film, popcorn och paradise hotel :) för övrigt är de danska ph crazy gånger tusen jämfört med svenska!

jag lyckades iaf somna när nati pratade med mig.. stackare. men vi höll ändå konversationer i sömne ett antal gånger under natten.. haha läskigt.

kände mig duktigt som gick upp 10 för att åka på brunch 12 men istället var jag korkad som åt frukost innan. lyckades ändå äta mig så mätt att jag rullade hem. beställde också parfym idag men även asgod mat från delicard haha :)
nu blir det hemmakväll, dumma regn :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0