oppsi..

glömde blogga igår. hehe
är helt seg idag. varit på ikea också..
haft en riktigt bra praktikdag igår :)

dock var det ganska läskigt när en kille som jag hjälp i typ 20 minuter.. när han sen går tar han fram sin iphone och visar en bild på facebook på en tjej som är KOPIA av mig :| och säger "visst är hon as lik dig?!" jag bara stirrar på bilden i chock och svarar "ehm lite...". man brukar ju höra man är lik människor.. men iprincip aldrig hålla med. men omg var rädd efteråt alltså! det är tydligen en tjej i kalmar? skillnaden var att hon hade långt svart hår som va typ lockat i topparna...annars var det exakt mina ansiktsdrag..  shit. får rysningar!

ikväll blir det iaf bio med S <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0