jag är rädd

har tänkt det så många gånger på senaste. sommaren är över. hur kommer nästa vara? kommer jag vara lika tight med s & a? kommer jag förlora dem eller andra vänner? kommer min första kärlek vara kvar i mitt liv? hur blir det med calella? kommer vi älska det som detta året? hur blir det med jobb? utbildning? slutar det med att jag flyttar till barcelona och stannar där? kommer jag stå ensam? på egna ben? vilka kommer svika mig? kommer jag må skit bra eller kommer det bli det värsta året/sommaren i mitt liv?

jag får sådan klump i magen. är så äckligt rädd för framtiden, min framtid. tror jag är mest rädd för vilka som kommer vara kvar i mitt liv. önskar jag kunde leva i nuet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0