i neeeeeeeeeed it so badly!

vad hände med de upprepande magövningarna? hehe

redigt kallt imorse :( mentorstid.. vilket påminner mig om loggbokskrivande! hmm vad har mer hänt? riktigt pulig mat i skolan, grattis typ. jag börjar jobba om en vecka och en dag. f**k bitches get money (8)

nu parfym måste inhandlas snaras. för en timme sen gjorde jag upp en budget för nästa månad.. helt ärligt så undrar jag hur jag lyckas ha mer och mer pengar på mitt konto för varje månad? jag gör ju av med mer än jag får? enligt mina beräkningar. men nu är jag ju inget geni på matte iheller. vilket tydligen gett mig framgång! :D
och pappa har ju investerat i mig ganska mycket <3

slutade redan halv 12 idag. och ändå har jag endast lyckas äta och äta och äta? så tekniskt sett borde jag vara smällfet :)

förövrigt mååste jag verkligen få en plats till Malta praktiken!!

Kommentarer
Postat av: nibilina

*Hallojs, vad är malta praktiken för något?

2010-10-20 @ 17:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0