Djävulens kramper =(

vaknade upp av frukost på sängen, mmmmmh, varför sover jag inte hemma oftare?
söt men gnälliga pojkvännen gnäller av hunger.. haha sen när lagar jag mat? sen blev det jäkla bry med cyklar :( fick baguette av hans mamma :$ hihi.

nån timme senare fick jag sån sjuuuuuuuk kramp, som kom och gick var 5e minut. begav mig hem men väll hemma ville jag spy,svimma,kapa av min mage, jag kallsvettades så visste inte vart jag skulle ta mig till. min mage var verkligen kaos.

sov en timme.. och nu är jag SUPER taggad för kvällen :D hahaha sick är jag ja vet! så det blir utgång! ttyl

Kommentarer
Postat av: Fanny

fina skapelse

2010-10-12 @ 21:40:20
URL: http://fannysahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0