dax för deck

så trött att ja ville ta en powernap när jag kom hem. men bättre att somna 10. så de ska jag göra! har ont i hela kroppen, ögonen och hjärnan.

inte nog med de men så gjorde jag ett test "säker i butik" för att få diplom som sedan ska skickas till lärare.. annars ingen närvaro. gör den minst 15 gånger, ingen överdrift. klarar den sen klickar jag fel så allt försvinner... gör om och printar. hämtar lärares mail.. kopierar.. skriver mail.. ska bifoga fil.. och då är ju självklart printen borta. (eftersom jag glömde spara) GREAT!

men faran är över. gjorde om klara på första försök och printa + mail. suck. 
nu ska jag käka plopp och duscha läääänge. russin-länge hehe. ttyl
jag i dubaaaai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0