bara att bli på g igen då

käkar tortellini, sjukt gott de kan va när man endast haft billys och plopp under natten.
maskeradfest var på schemat igår. första gången på länge jag var på en bondefest haha. ganska förvånande va?
men trevligt vare! även fast jag satte mig in i rollen som "oskyldig" skolflicka (A) hehe.

nu är man iaf äntligen hemma. dock inte länge till! för ikväll blir det glas klart på glashuset :) tror den nya klänningen får invigas.

nu ska jag ta en lång dusch för att återhämta mig. sen blir det på de igen! haha verkar bli en bra helg detta. sedan blir det är as god brunch på hilton söndag morgon mmmmmh!
2ans skolfoto, verkar som att vi inte får något detta året? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0