weird day

sjukt kallt imorse. ganska seg lektion och sen vid lunch efter en djup konversation började jag se suddigt, må illa, kallsvettas, yr och svag i hela kroppen. trodde jag skulle svimma men klarade mig. usch varje minut går så sakta i såna lägen :(

pms mot jesper.. hehe förlåt för de men han gick mig på nerverna. när jag sedan efter tusen år stått i kö på ica så skrämmer en tant ihjäl mig! men hon ville bara jag skulle hjälpa henne med hennes kassar haha så söt. helt galen va hon.. sen ville hon ge pengar men jag tackade nej. sekunden jag vände mig om kastar hon sig ner i min ficka med handen hahahah? för hon skulle tvunget inte ge sig. hahaha

blev körd till elgiganten för att änligen lämna in min mobil :) varit för lat för de. och för en gång skull hade de lånemobil. wiho. nu är jag sten trött trotts sovmorgon imorgon :( för övrigt vill min mamma seriöst anmäla mig till programmet på 1an "ung& bortskämd" tack för den liksom?? dem som är med är de snobbigaste snorungarna jag sett.. hade fått spel på dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0