vi gratulerar våran söta ella idag!

gårdagen blev grym! trött som ett as begav man sig från dansen och hem. snabba ryck och inom en timme var jag färdig fixat och befann mig på bk i stan haha. rekord!!  vi sjöng för vår pingla två om inte tre gånger haha. ella träffade även på en "släkting" som var väldigt generös. champange dit.. drink dit.. shots.. överallt. dansa som bara den gjorde vi. tror vi tog i lite extra tom haha? tack för igår iaf!

idag vaknade jag upp knäsvag. min kropp var i sin egna värld. begav mig till stan för fika sedan bråddis till jobb. gick även hyffsat denna dag. sedan väntetid i 25 minuter på bussen i ÖS REGN :(

sitter med ett översug efter lösgodis. men ja.. endast ica/coop som har det goda ju! nu får jag leta i kylen hehe sedan återstår kvällens planer. ttyl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0