varför inte liksom?

ja, duktig som man är alltid kom jag i tid trots 4 timmars framflyttad lektion. men självklart hade vår lärare ingen aning om att bajram är idag.. vilket innebär att 90% av klassen är hemma, great. och 99% av idrottsklassen. så rollspelet var en gnutta pinsamt i början när vi var 5 personer trots ihopslagna klasser..

extremt lång lunch. haha filip är fan inte normal. sedan vidare mot stan. måste klaga på att jag hatar att cykla ändå gör jag det hela tiden?! lite ärenden.. tills swedbank chashade?!?!?! underbart när man står och betalar då en bitch står i kassan och tror man är inte har pengar på kortet..

stötte på johanna, gulleguschen har jag inte träffat på miljoners år! trevligt hehe. sedan vidare mot Pronto på lilla trog för en andra lunch :) ella fick världens största kaffe och jag åt sallad som jag inte ätit på jag vet inte hur länge! sedan fick jag ju cykla till jobb :( skönt att ha emelie där iaf.

för övrigt.. jag har alltid hatat hästar!! hela mitt liv avskytt dem. tror ni inte jag sätts på polux hästboksklubb???? perfekt. däremot alla över gulliga småflickor som svarade i telefonen gav mig barn längtan! (oroa er inte) hehe. ttyl
ellas 1lites kaffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0