Sunday

gäsp.. gårdagen blev firande av syster med hennes vänner + lite familj. efter detta var det stress hem till sammi.. jag missar självklart bussen så blir erbjuden skjuts av killar på drottningtorget. utan att tänka efter kastar jag en dum kommentar till dem och går in i porten, tills jag insåg att jag inte ens hade tid att gå upp igen.. smart.

taggar upp inför slagt. tar sig in mot stan då vi får vänta. ganska segt. men sedan var det dax för jobb som vimmelfotograf, riktigt roligt! härligt att dessutom slippa kö in till slagt och garderobs kö + lapp. efter en timme lämnade vi över kameran så vi fortsatte festa. en grym kväll och de 4 dj-arna gjorde ett sjukt jobb :)

läste nyss ett helt blogginlägg om ätstörningar. sitter nu med småpanik så nu blir det jansonsfrestelse.. mums!
ps. lady gaga bilder kommer snarast ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0