oppsi

skulle haft en liten uppdate men gick ut en stund istället så glömde bort det.
srpungit runt i lägenheten i några timmar i min ensamhet och testat klader för kvällen. slutade med att jag diskade i högklackat jeans och bh haha? en killes dröm ju! hehe skoja

nu har jag ätit midda och har lite ångest över att jag inte jobbade idag eftersom alla andra gjort de :( missar ju inget då liksom menmen. 6-7.00 imrogon ska de byta fönster på mitt rum så jag kan ikke nanna hemma :( hemlös typ haha. nej men vägrar sova i vardagsrummet och väckas av byggarbetare så tidigt på ett lov!

nu ska jag springa lite rundor till sedan bär det av mot förfest, var den nu befinner sig? :) ttyl
nya jeans från Carlings ♥ och favorit klackarna såklart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0