now what?

jobbat, tur det regna just då och inte påväg dit eller hem haha. tydligen hade en kille i mitt rum träffat mig för ett och ett halvt år sen i oxie? haha wtf. och tydligen på andra ställen fast då vi inte hälsat. världen är liten!

nyss var agge här. jag skulle ge åsikter om nyinköpta stövlar. sen åt jag världens godaste mat och nu ska jag bege mig mot dansen. kanske blir etage senare ikväll. elias som spelar ju, klart man ställer upp :)

hur gör vi nu. fortsätter livet som det var för 1,5 år sen innan oss? innan vi kände varann. det känns tungt. jag har ondare i magen än någonsin. och jag får inte ur tanken ur mitt huvud om jag tagit rätt beslut. förhoppningsvis återgår allting till ett lite bättre oss om några år. har så äckligt ont just nu.


gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0