now i'm back

blev en mysig köpenhamnresa med en liten del av min väldigt stora familj. knappt så mina vänner lyckas ha koll haha. (sammi du är duktig hehe) och agnes visste inte jag hade en bror efter att ha känt varann i 3-4 år haha.

finns det något härligare än att sova på hotell, äta hotellfrukost och äta på restauranger vid varje måltid? tror faktiskt inte de! igårkväll blev det iaf en pub-runda. slutade med en irländsk pub :) som tog inträde? skumt tyckte jag menmen. har för övrigt hört min ena syster försöka sig på danska 24 timmar om dygnet haha men endast pga hennes såkallade mvg i gymnasiet. vilket var ett tag sen (hehe) elak jag är (a)

nu ska jag kika på morgonsoffan som jag även hört samma citat ur hela helgen. man hade kunnat tro hon var min lilla syster? ;) nej men sen blir det satc! fattas bara nudlar! ttyl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0