just a little somthing..

trots förmodan världens sämsta mörkerseende ska jag tvunget gång på gång ta mig runt i lägenheten i kålsvart mörker. vilket gör mig klumpigare än någonsin haha..

funderat på småsaker många inte vet om mig. so i made a list haha

* nålar och knivar i andras händer är det obehagligaste jag vet. antar att det är rädslan att få de vassa föremålet i min kropp.
* hatar mint-smak. klöks av tandkräm och munskölj. hatar tuggumi med mintsmak (och jag blir extremt hungrig)
* klarar inte av mörker om det inte är i mitt egna hem. tror någon bokstavligt talat ska överfalla mig.
* shoppar jag, är jag oftast väldigt ledsen.
* är jag tyst, så är det något fel med mig eller har något som bekymrar mig.
* jag är konstant förkyld.
* måste göra någonting hela tiden. sitter jag hemma ensam får jag total panik!
* vad någon är gör mot mig, förlåter jag oavsett (dålig egenskap)
* blir jag ledsen gråter jag oavsett om jag vill eller inte...
* jag sväljer inte tabletter.. jag Tuggar dem!

Kommentarer
Postat av: gabriels

Svar: Aw det glädjer mig. Det kommer bli bra stephi, det vet jag för du är en stark person <3

2010-11-18 @ 10:33:35
URL: http://tgabriela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0