hey wednesday

och som vanligt har jag glömt exakt allt jag planerat att skriva..
började helt ok tid idag i alla fall. hade biträdanderektor som höll i lektionen? men jag lärde mig faktiskt en del om malmö haha. har bott här i bara två år så ändå okej att jag inte kan allt (A)  hehe.

skulle egentligen till mcd vid lunch men vägrade bli bjuden :) träffade senare sara. vi tog världens längsta fika tror jag. vilket är okej om man ses 3 gånger om året! (måste bättra oss). träffade sedan lite annat folk när sara åkte hem sedan var det stress hem för mat och sedan direkt iväg till dansen. hann tom städa innan? hmm..

as jobbigt pass så nu är det dax för duschen. ttyl
samma hörhängen.. haha sött men töntigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0