God bless mondays

så vad hände igår då? hmm.. synd att jag har det sämsta minnet ever. inte så bra när man bloggar menmen.
vi skulle på förfest hos en kille. drama drama. fick iaf en fet ursäkt. ett annat fetto verkar alltid vara överallt där jag är. haha lilla vän. synd bara hon inte vågar öppna sin mun när jag prata om henne framför henne. putte. kan inte vara lätt att vara o-omtyckt och tjock.

pågväg till etage vid caroli fick någon idiot för sig att kasta ut vatten från sin balkong?!?! sick helt ärligt. så stackars emelie blev prickad :( inne på etage var den sån repris av sommaren. fan vad jag saknat våra etage kvällar tjejer! efteråt blev det bk (Y) sedan blev jag körd hem :)

men nu har jag sovit way to long. så nu in i duschen sedan jobb med emelie. snälla låt oss sitta i samma rum! tty.

Kommentarer
Postat av: Fanny

sockertopp!

2010-11-15 @ 23:22:53
URL: http://fannysahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0