gaga olalaaaa, roma romamma

har faktiskt inte haft tid överhuvudtaget till att blogga de senaste dagarna.
torsdagen blev en halv seg praktik dag till halv 5.. suck. fika med kikki,ella & emelie. shoppade lite men missade tyvärr att bik bok hade 50%..
efter en lång fika var det midda hem sen direkt till stan igen. jag mitt kålhuve glömmer att bussen tar 12 min från konsert till gustav så när jag missar den kutar jag :( och får vänta i 8 min haha.

igår var världens stressdag. praktik där alla fick jobba i super speed inför inventeringen. fick iaf gå halv 4. träffade sega kikki, shoppade en del sen hittade jag inte hem till min syster.. haha sprang runt på små gator men kom tillslut fram! duscha och fixa mig snabbt som fan sen midda, vin, efterätt och taxi till arenan.

förbandet var nått rockband med en transa som sångare?! haha. sedan gjorde självklart lady gaga den festaste entrén. hela konserten var med sjuka danser, sjuka kläder, grym sceenmaterial och jag trodde verkligen inte att hon hade den grymma rösten.  som tom var bättre live!

alltså grym preformance vilket gjorde oss sjukt taggade. men såklart är bussarna fullpackade och taxibilarna upptagna.. tog oss 45 min att få en taxi. vi hamnade på bishop arms. mysigt ställe men jag lyckas handla en drink för 150kr. ångest! fia och jag käkade fetto mat och stack him :)

nu ska jag duscha och bege mig mot stan. ttyl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0