drop dead gorgeous

så nu vad?
solat lite på nya favoritstället. eller ja.. dumma entrékort som tvingar mig haha. inklusive poletterna! korkat nog la jag i en hundra lapp sist.. jaha så där fick jag poletter för 100 kr haha ångest :( är det normalt att solkräm/olja ska kosta typ 70 kr ?!?! dyrare än själva solningen ju! betalar folk verkligen detta?

resten av dagen har varit seg. snart hoppas jag på mat sedan blir det fika i stan. hösten = fikor. dyrt men mysigt! men först behöver jag mig en lång dusch. igen haha.. dusch galning hehe. ttyl
hittade en as fin tatuering på paows blogg. håller vekligen med om att den gör en snäppet klokare. de osmarta är dock att det är på ryggen.. meningen är ju att jag ska lära mig utav den. inte att jag ska se den bakvänt i spegeln..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0