buhu =(

sitter och borstar tänderna.. mår så jäkla illa. känns som ja ska spy. mint euw!

igår kväll skulle jag egentligen bara ta det lugnt med kikki. men ella övertalade till ladys night på slagt. men en viss malin hade jag kunnat ja. nog om henne. det blev goodiebags och fördrinkar iaf! sedan stormade resten av folket in. en grym kväll blev detta :)

i fredags blev lokalfesten i gisslöv.. hahah i know håla! Men det var faktiskt skit kul. älskar att vara på ett ställe där man känner sådär 3-4st. för då har man inget att bry sig om. just dance, gonna be okej (8)

nu ska jag bege mig mot stan. och tydligen har jag studiedag imorgon. john bauer är så bra på att informera (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0