soooligt

äntligen har vi också fått värme och inte bara happaranda *mördrblick*.

har en hel del uppgifter att göra så om jag vaknar tidigt av mig själv imrn på min lediga dag.. snälla? så ska ja göra dem sen sola på balkongen :)

idag va de skönt när läraren lät oss sitta ute, eller ja.. tills ahmed kom och kastade vattenbalonger på mig bara för jag inte kom till vattenkriget :( han lovade att vänta tills efter skolan men han ångrade sig :(

haha de roliga va att han och en annan kille kastade men alla utom den första bara studsade på mig sen gick sönder i marken :D ont de gjorde i huvet asså :o och jag hade vitt linne utan något över :( inte kul.

hade en cykeltur med marcus sen haha känns töntigt nu när man skriver om de men de va kul faktiskt :) sen kom agnes så vi sola hos mig och åt paprika chips, var inte jag super alergisk mot paprika? svar ja.. gått över kanske haha?

agnes "glömde" chipsen i hopp om att göra mig tjock väll?.. i wish! ska sova nu ttyl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0