SATC

hinner knappt skriva för just nu sänds dubbelavsnitt av sex and the city! måste börja finna tid till att se säsong 4 klart haha inte sett på tusen år :(

bokföringsprov idag, känns som de gick bra så därför gick de väll skit haha. ja som är skrockfull sa tack när elin sa lycka till.. hennes fel :( buhu. och ahmed rädda mitt liv typ haha svara inte på hans sms så han ringde mig, blev väckt så ja missa inte provet :D

satc gör mig okonsenterad hihi.

såg kick-ass igår på bio i entré, rätt ball haha :) kallt som fan ute sen :( men blev bjuden på choklad och popcorn (a)

satt ute idag i typ en halvtimme i kylanikväll också :( agnes höll mig sällskap mot sin vilja haha elak ja är. solariumet ja satt framför va stängt för ja va korkad och inte gick in innan 9.. korkat. så satt och kollade på alla som skulle träna på 24/7 istället haha intressant? nej men tidsfördriv :) tillslut va mff matchen slut så m kom.

ttyl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0