present-söndag

sånt humör ja hade idag asså :D skit glad och speedad trots att ja på landet hos pappa. fick presenter i förtid, älskar de! MEN ska byta locktången tror ja, får se :)
ätit över good midda där med sen stress till tåget som va ööverfullt. agnes ipod typ räddar mitt liv :) tror ja ska sno den.. hehe.

kom hem min data fick ryck så ja fick spel och kasta den i sängen och la mig för att sova, skit sur haha :( buhu.

igår åkte ja till stan för att luncha med pappa på nån restaurang på lilla torg. över gott men gillar inte bratfolk.. gick sen i stan i min ensamhet skulle fixa present till sammi<3 elin höll mig sällskap i tele haha mobbad :( hittade ringar som ja köpte. så korkad att ja köpt alla mina ringar i samma storlek så dem bara passar på samma finger :( råka sätta på ena nya på fel finger och djuuura verkligen att få av den i en timme när ja gick mellan affärerna :(
skrek nog en del också haha stackars elin. och fick sms av nån okänd "HAHAHA kämpar du med ringen;)" skämdes ihjäl för trodde de va nån random kille som hört mig skrika.. men de va kikki :)

åkte hem sen träffa marcus åkte till subway, han åt, fick vänta på bussen i 20 år. mitt fel haha pallade inte gå (a) sen finaly åt jag.. sammi seeeeega... eller ja hon sov .tills hon vakna till liv sen äntligen till stan :) hem hyffsat tidigt, båda skulle upp tidigt söndag så va lika bra :/
ttyl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0