min rygg :(

buhu. tog nyss tabletter så de fixa sig :) glad dag! film första lektionen dock.. ja matte c gick skit! pratade med läraren så nu har jag hoppat av :( var lite med macus (babyröst) sen tog ja mig till elgiganten och hämtade min mobil, åh känns helt ovan men saknat den haha.

jobbade sen, sålde som fan! 100kr i timmen.. de får gärna fortsätta så ;) nu äter ja cheesecake mmmh :$ och ska väll duscha när ja giter (orkar) fredag blir firande av min födelsedag med my girls och killarna från klassen :)


ttyl


snart åker vi till värmen tjejer!

Kommentarer
Postat av: emilia

jahaaaaaaaaa så du bjuder inte mig att fira dig..

2010-05-21 @ 09:23:47
URL: http://emilcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0