leeeeeeker

sommmmmmar! men de är tilllåtet :$
nu vill jag bara iväg till calella!!!! en timme från barcelona för er som inte visste. damn ja ska festa, steka i solen och antagligen få svennebränna hahaha. bjuder på den söta brännan:)

glömt att berätta att när ja och nata skulle från konsert till gustav skulle ja tvungen absolut inte byta till mina platta skor som låg och brände i väskan utan istället plåga mig själv, knäppa unge? min buss kommer iaf snabbt på gustav. tur för mycke slisk hann knappt gå av bussen innan dem viskar om en... *suck*.

men de roliga i detta är att när ja sen hoppade av där ja bor står där två killar. jag som har short och klackar känner hur blickarna bränner men jag lyckas inte riktigt höra vad den ena säger. ja panikar och vill typ springa iväg allt ja kan... stannar upp när ja tror jag hör mitt namn. ena killen tar bort sin luva och där står sebbe. haha ren lättnad! haha sån skämmig rädd blick ja måste gett dem :( menmen va ute med honom ett tag sen gick ja hem och decka :)
precis som ja ska göra nu ciaaaaaaaaaaao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0