happy monday

hittils skiit bra humör! trots seg dansklektion.
agnes kom nyss hit en stund för att hämta sin ipod som ja typ lever för :( hur ska ja klara mig? buhu.

MEN ååååh så söt hon är ja gick och mötte henne hon hade kämpat på bussen med två chailatte åt mig som liten födelsepresent! riktigt gullig är hon haha och hon hade bränt händerna av sig för mig aww!

snart ska ja till stan och byta min nya locktång. sen hem snabbt äta och iväg till dansen telephone blir de ikväll åh gotto love it! nu ska jag göra mitt personliga brev som ja ligger lite efter med som uppgift hehe.

längtar såå mycke tills imrn, äntligen 18! ska dra ut i helgen.. men med vem? så många som ska ut så vem väljer man haha?
ttyl

calella om två veckor idaaaaaag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0