födelsedagsbarnet

har ingen önskelista :( sjukt sad ändå haha.
och har inte mycke att skriva här iheller.. men agnes tvingar mig! okej vill själv skriva men ändå:) typ inte gjort ett skit på två dagar. degat med marcus bara och som sagt varit hans husmor. aldrig städat på hundra år asså haha och de va inte ens hos mig själv :o mamma hade svimmat:)

fortfarande inte lyckats bli frisk :( funderar på läkarbesök? tappa tom nyss min choklad-lust :o thats just sick. fyller år om 9 dagar! men sammi fyller år om 2 dagar, sån fusk :( buhu.

imorgon ska jag äntligen soooooola! tjocka mig på mcd och handla en massa till sammi:) låter härligt trots att agnes somvanligt ska bomba med shopping *mördarblick*. degebollen har redan köpt kenzas skor när hon va i sthlm :( ajja

ttyl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0