födelsedagen äntligen!

tur man hann ta bilder på natten! blev ju äggad i skolan, killarnas tradition :(
så ännu ett år äldre och med äggskal i håret. liite ångest eftersim ja suttit och lockat de från 23.45 till 2 på natten!!

lyckades.. även komma till skolan halv 9 på min sovmorgon!! åååååh ångest ja fick! började halv 1 egentligen men eftersom de var mer än jag som glömt så fick vi pumpa musik i gymmet :)
hahahahahah presenten på lunchen, doooooog! hahaha ;) fina örhängen förresten också! och får inte glömma att indira, sammi och adelina är guldvärda som hjälpte mig duscha håret och springa efter schampo,handuk och kläder åt mig haha spring pogar <3

var med marcus en stund men sen ringer agnes och är hemma hos mig haha? blondinen hade glömt sin mobil hemma såklart! hon gick till lorensborg och ja gick ut, tror du ja hitta henne? svar nej. mamma ringer och skäller ut mig för agnes gått fram och tillbaka haha (a) tack för presenten baby!

åkte till stan för att möta upp syster. åt på bröderna M med mamma och syster. meeeeeeeeen är så korkad att ja glömde legg hemma :( precis efter att mamma säger "äsch nu slipper du dricka läsk medans vi dricker vin" och servitören bara "leggitimation tack?" *suck*
fick en tunna som de står beer på och med maaaassa småsaker i bara rosa alltihop :D parfym, rosé viner, godis, ansiktsmasker, nagellack och massa rosa fluff :)

hem, sen direkt ut med sebbe en stund :) så nu sitter ja här med ännu en gång duschat hår.. och är dödatrött!
ttyl och tack alla som gjort min dag bäst! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0