måndag

är helt jävla stendöd! sov hos pappa för orkade inte ta tåg + buss hem igår. blev väckt halv 7 imorse och åkte till skolan 7.00!! är inte ens vaken vid den tiden när ja ska till skolan annars. lämna först sophia men ändå var ja i skolan redan 8. ångest.

sitter här nu med halsont :( lyckats göra lite av entrepenörsfrågor+svaren. men får göra mer sen, måste! för övrigt sitter ja bara och väntar på en nöt. sen vid 9 blir det dans somvanligt :)

kände mig duktig som gjorde min första danska-uppgift i skolan haha. men läraren hatar mig ändå :( blä


nyår 08/09

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Var och köpte underkläder från ditt företag i löradgs och måste säga att jag blev helnöjd:)

Är därför mycket intresserad av att inhandla lite mer från er! Hur skulle isåfall betalning och sånt ske m.m?

kram Anna

2010-03-22 @ 23:24:16
Postat av: stephi

hej!

va roligt att höra du är nöjd! och jag ber om ursäkt för att inte svarat dig snabbare. hörde att du pratat lite med en annan tjej i mitt företag men eftersom jag inte vet vad ni sagt så säger ja såhär.

vi säljer på John Bauergymnasiet tisdagar och torsdagar mellan halv 2 och 2. om du inte har möjlighet att komma dit får vi lösa de med post. då det tillkommer en fraktkostad.

kram Stephanie

2010-03-24 @ 16:18:17
URL: http://ssstephnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0