frustrerad måndag

(blev nyss av med ett helt inlägg så here we go again)

jag vet inte riktigt vad det är med mig, om det har att göra med att jag nyss åt (älskade) fläskfilé och jag är svinmätt.. men jag tror jag drabbats av tidsångest! för mig var det nyss sommar, och snart är det de igen? jag kan inte riktigt greppa om saker som hänt och händer. allt borde bara stanna ett tag! ussch magont :(

hur som helst började estetiskveksamhet idag och 2 veckor framåt. flummigt om du frågar mig! men blev en hyffsad dag ändå :) trodde de skulle va helvete att bli indelade med hälsa/idrotts programmet, men jag blev överraskad.

och om drygt en timme ska jag iväg på daaaaaaaaaaaaaaans, yes you heard me! saknat de riktigt mycke, men ja vet hur äckligt ont jag kommer ha imrn! att dansa pussycat dolls-dans = dance your as off!.. alltså jobba sig till din maximala vig:het!.. så vig ja va innan och nu hahaha ett skämt :)


hittade en gammal bild ja aldrig använt (:
och säkert första och sista gången ni ser mig i uppsatt.. isch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0