förvirrad

hade ett blogginlägg perfekt va de i huvet på tåget påväg till pappa. men mitt doris-minne förstör för mig.

gårdagen var inget att snacka om. bråk, fest, fylla, förvirrande.

idag är det mer. bakfylla, ångest, sittvärk och sad-ness. likså vädret.

och håller på med en äcklig entrepenörsuppgift. vill hem till min satc, närhet och mina bästa vänner!
ses i malmö vid 10 tiden :(


och igår när jag och sammi skulle på bussen går det på en tjej med en stor hund. hunden ställer sig och nosar på min jacka ja säger i stil med "aw så söt den är" sammi och jag tar fram handen så hunden ska lukta men sen försöker hon klappa honom på huvuder så han börjar fetskälla mot mig ja hoppar typ 3 meter bak UR bussen hahaha och tjej skriker som en idiot. tjejen med hunden vänder sig om kollar snett på mig och säger inget så jag min nöt säger "FÖRLÅT" :O och hennes svar va "han är jätte snäll" sen går hon.... ehm tack för din hund skrämde skitet ur mig och ja får ingen ursäkt :(

samma sak idag, åker buss, ställer mig upp för en man och hans 3 åriga son står upp, jag reser mig och säger , han kan få sitta ner och ler mot mannen. han bara kollar på mig och sätter sin unge :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0