förevigt klumpig?

dessa skor asså! testade dem igår och jag blev kär, men! hahaha jag tog på mig ena och gick på tå med andra foten och ändå.. lyckas jag.. RAMLA! eller ja snubbla till hahaha mitt i affären :( agnes dör av gapflabb likså jag! hur ska jag kunna gå med dessa bebisar? testade båda och personalen kastade sig över mig som om dem inte haft en kund på tusen år haha :)

och varför ska jag alltid komma med konstiga männskor på buss/tåg? sån tjej satt med värsta ryck framför mig :O när hon 5 minuter tidigare va helt normal?

träffa ju pappa idag efter hans semester i afrika, fick parfym, body scubb och massa sånt (: cv:t är godkänt nu fattas det bara en bild! tro mig de är svårt att välja!!!

och ska jag köpa skorna??


Kommentarer
Postat av: Aggedaggedegebollen

jaa KÖP DEM! :D du kommer lära dig att gå i dem haha :)

2010-03-08 @ 17:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0