cuz if one day you wake up and find that you'r missing me (8)

känner mig såsig, trött, ingen matlust & en dålig vän.

behövs mer prioritering, mer ork och mer närhet.

saknar någon, nej, saknar alla?

gick ju till skolan, tog 20 minuter innan ja fick min äckliga uppgift som visade sig kunnas gjort hemifrån i exel. och för att jävlas fick ja TVÅ. tack! fick förflyttad matte prov thank god. tog mig till mcd med sammi och conne. men fick som straff äcklig motvind hem, kunde lika bra gått..

middan står klar och framme, men ja vill inte äta :( satc gör mig en gnutta gladare :) nu ska jag ta och smsa min söta valentina och sedan en annan nöt. har lite skuld yes man!


från vallis b-day <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0