måste bli trött

för ska upp tidigt imrn + måste lyckas decka i den hårda bäddsoffan inatt :( min syster ska gifta sig hihi :D
solat riktigt länge idag och har tänkt på massa bloggämne men nu är allt borta.. doris minne!

en sak ja minns är iaf att igår fick ja för mig att ha skjorta och hög kjol till jobbet. enligt marcus gick det bra utan tajts men de är ju tur ja är lite smartare.... min ena chef påpekade att ja va plötsligt vädligt uppklädd haha. och bara för ja sa att han gjorde mig nervös när han satt bredvid mig och ja gjorde samtal samtidigt så satte han sig i mitt rum :( haha och han sa att ja gjorde honom nervös? haha ja har för balla chefer helt ärligt :) och grattis till en av mina andra chefer som tog studenten igår!

så solat idag iaf, marcus a här snabbt imorse också förresten helt nyvaken och död va ja menmen. sen färga ja håret städa för typ första gången i mitt liv.. jag och damsugare går inte ihop märkte ja! :( sen ut i solen men marcus och hans mamma gjorde pasta-kykling-salad till oss mmmmh :)

nu är gbg släkten här och alla andra är ute på slagt :( ttyl!

et blir detta och lockigt hår imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0