hehe..

3 dagar och 1 timme sen ja uppdatera.. opps!
GRATTIS TILL MARCUS SOM FYLLER 18 IDAAAAAAAAAAAAAAAAG <3

kör snabbis genom de närmsta dagarna :)

lördag: (systers)bröllop.. böla, middag.. böla, höll tal.. böla. tydligen så är ja dålig på att hålla borta gläjetårar? ser man på haha. klockrent att de hade starwars-låten när de gick ur kyrkan hahahahaha dooog! sen folk säger till mig dem tror jag är den nästa som ska gifta mig.... eeeeehm någon som missat ja är skrockfull så säg inte sånt till mig :(  blir rädd :( trodde 30+are skulle vara ap dryga.. men jag hade så fel! taxi hem sen

söndag: vakna upp med agnes? ja ja mötte upp henne mitt i natten hahaha.. skojar inte. hon fick för sig hon skulle hem 6, in my a*s sa ja. fick släpa mig till ica såå bakis (förlåt pappa) mådde rätt skumt resten av dan. träffa agron sen marcus. massa skit som hände där. blev bjuden på kakor sen på subway mmmh :)

måndag: försov mig men anna ringde sån tur ja hade! gjorde prov i bokföring.. igen. äckligt regn hela dan :( åkte till stan med challe,niklas,marcus. träffa sen nata också. sen agnes :) blev bara bikini hihi. juste sen bara varit hos marcus till för en timme sen, birthdayboy <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0