3 dagar till värmen!

calella klänningen ;)

onsdag: såå onödigt  våra lärare plågar oss med att ha "lektion".. igår då onsdag kom vi till svenskalektionen, torka borden sen fick vi gå :S lönt att få upp oss tidigt på morgonen för att va i skolan i 10 minuter? och vadå är vi slavar plötsligt.. vad hände med städtanterna??

ja och mina flickor samlades iaf och åt nån midsommarmat i skolan haha. sen vidare till mobilia. efter annas köp fastna vi på mcd, mycke skratt och minnen som kommertillbaka. älskar er tjejer <3

vi gick åt varsitthåll och ja tog mig till marcus i regnet där han och niklas låg bakis a*ss hell haha kunde inte sluta skratta åt dem :) awww. sen var de jobb som gällde!

idag: ännu en gång.. kom till engelskan gjorde en utverdering på 4 frågor sen fick vi gå :S... tog mig hem ännu en gång i regnet :(

min älskling klarade inte teorin med ett poäng :( testets fel säkert för ja vet hon är grym <3 åkte till henne iaf, stannade ett tag och åt makaroner som we loove! fast de är sammis påhitt haha :)
snabbt till marcus efter.. (blä på regnet) men sen hem packa la saker i tvätten och sen kila iväg till jobb!

nu sitter ja såå uttråkad och sten död. tur ja inte följde med mina skurups tjejer ut ikväll.. hade aldrig orkat :( och imorgon vill våra lärare ha oss i skolan 9 för frukost.. resten av skolan kommer kring halv 11-11.. mmmmmh älska john bauer!!!!!! *suck*

Kommentarer
Postat av: Fanny

Oo den har jag i mörkrosa. Riktigt fin :)

2010-06-21 @ 21:40:02
URL: http://fannysahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0