11 dagar!

till calella! igår blev de fika på ehouse med marcuse dooooog i solen sen cykla hem klaga ja på blåsten haha jobbig unge :(

fixa mig snabbt som f*n sen hämtad av sammi och hennes över goa pappa haha värsta svennelåtarna i bilen gotto love it! lite sena.. men ändå i tid kom vi till borgarskolan för att va avundsjuka på martin,kim och remens utspark. skit taggad blev man av att se de! åååh vf 1 år kvar :(

såg ut som om vi skulle ut på värsta nattklubben haha så blev ganska utstirrad menmen. tog oss till gustav för att byta buss.. uew slisk som trodde man skulle med i deras bil och sånt skit. sen äntligen framme i nydala träffar vi martin-släkten. tur många unga som vi känner va där!

vid 11 gitta vi till slagt. asså fick spel på vakten som inte trodde de va jag på mitt legg.. lös med jävla lampa på mig och bad mig vända huvudet och sånt :( får man färga håret eller? :o

slagt blev så jävla bra, ännu ett minne med mina fina töser och nydala grabbarna hahaha söt sång de blev om dem också ;) annas söta mamma hämtade oss och mina fötter gjorde så ont att ja inte ens kunde gråta :( vakna upp imorse och dem va lika svulna :( men värt de!!

idag har ja bara varit hemma, missat att de varit as fint väder.... faaan ja som kunde solat! träffat marcus iaf och jobbat. tjänat hyffsat med pengar också :) ttyl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0