vad gör man en måndagkväll?

ja etage var ju ett alternativ.. men en av tjejerna hade inget legg. kände inte för att dra ut med dem andra ensam.
solat och jobbat idag, hyffsat ändå. börjar fjälla lite också ångest :(

igår var jag vid drottningtorget och hjälpte bla min syster att flytta och kolla lite. tusen år sen ja åt pizza också? och juste i lördags förstörde jag mitt hår.. HEJ keps! men blev fest i lindeborg ändå.

fredags sov jag hos emilia drack lite med henne och hennes syster. sen va vi skit pigga till typ 5? upp till eko hallen hitta lite saker och skor :) me like.

onsdags gick jag ut med lite skurups tjejer trots att jag var sten död. blev pigg sen :) etage blev de för 3e gången på en vecka. måndags fira vi emelie :) resten av veckan vet ja inte vad ja gjort? hmm... uttråkad nu puss!
calella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0