tisdag?

ja min tidsuppfattning kommer ifatt mig när ja nu börjat vänja mig vid att va hemma :(
i calella hade jag ingen aning om veckodag eller datum, riktigt skönt!

kändes tufft att börja jobba i söndags.. sålde riktigt dåligt dessutom. och dubbelt igår. men fortfarande inte tillräckligt tycker ja :( och idag tog ja ledigt.. men såklart har de inte varit soligt i malmö idag. men sen blir de jobb imrn.

alla planer för idag och ikväll är som bortblåsta. nackdelen med att va hemma.. och de får mig att sakna calella ännu mer :( sitter och kollar på calella bilderna sammi lägger upp på fb om och om igen. ttyl
vi firade midsommar såklart

Kommentarer
Postat av: Fanny

Södisar!

2010-07-13 @ 18:50:24
URL: http://fannysahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0