juste kafka!..

hade helt glömt bort min skoluppgift! ja ni läste rätt jag har en uppgift över lovet.. den hemskaste dessutom.. att skriva en lång bokrecension om den sämsta boken ni kan tänka er. nej jag överdriver inte, ja brukar kunna ta mig igenom en dlig bok utan att klaga.. men denna 80 sidiga mardröm som man bara somnar till är plågeri. hela boken är om en sak, att han vaknar upp till en insekt och resten utspelar sig i hans rum på 1800talet? *suck*

blev ett tråkigt inlägg med klagade, ja vet :( om nån timme ska jag iväg till jobbet iaf! blir nog rätt tomt idag tyvärr. sen blir det hem direkt och sen iväg ut ut ut! japp utnyttja etage-vip kortet til fullo eller hur ;)

och igår efter jobb kom johanna hit. vi såg shutter island som jag inte vet hur jag ska tolka slutet :( filmen är i vilket fall somhelst grym! men johana väcker mig 5 imorse och berättar att hon inte klarar av sin allergi. att hon inte ville väcka mig utan att hennes mamma kört från skurup till malmö för att hämta henne. halvdöd som jag var tänkte ju inte jag på att vi har allergitabletter hemma :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0